Account maken  Inloggen

Brekel

Portfolio Info Blog Likes (0) Volgt (1) Volgers (1)
 Bericht
Volg

Samenvatting

Brekel, in real life ook bekend als Jasper Brekelmans specialiseert zich in de techniek achter virtual characters.
Van highend pre-rendered, motion capture characters, tot realtime 3D characters die volledige interactieve met publiek kunnen hebben.
  • Ontwikkelaar van de Brekel Kinect series, low cost tools voor Motion- en Pointcloud capture met Kinect
  • Ervaring met body motion capture system zoals Vicon, Ascension, Polhemus, XSens, Brekel Kinect
  • Ervaring met facial motion capture systemen zoals Dynamixyz, Faceshift, Brekel Kinect , voice driven, puppeteering
  • Live aansturing van characters met combinaties van bovenstaande devices in MotionBuilder en Unity
  • Pipeline ontwikkeling (Maya/MotionBuilder) oa voor langlopende TV series en 3D animatie film, zelfs voor NL budget met minimale crew
  • Custom script en standalone tool ontwikkeling
  • Programmeer kennis in C++, C#, OpenGL, Qt, multi threading, Maya MEL, MotionBuilder Python, Vicon Blade HSL

Inhuur info

Geïnteresseerd in: Freelance

Showreel

3ddy Publishing © 2019
| Info | Marketing Diensten | Ondersteuning | Servicevoorwaarden | Privacybeleid